Jak dokonać rejestracji?

Aby się zarejestrować, wybierz opcję " Zarejestruj się", uzupełnij potrzebne dane i potwierdź rejestrację. Gdy prośba o rejestrację zostanie zaakceptowana otrzymasz odpowiednią wiadomość na podany wcześniej adres email. Poniżej znajduję się link prowadzący do pliku z procesem rejestracji oraz obsługą panelu klienta.
Jak się zarejestrować?

Czy muszę się zarejestrować, aby dokonywać zakupów?

Tak, aby dokonać zakupów należy przejść przez proces rejestracyjny i zostać naszym klientem.

Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

Jeżeli zapomniałeś hasła wybierz opcję „Zapomniałem hasła”, która jest widoczna w panelu logowania. Wpisz adres email, który podawałeś podczas rejestracji, następnie wybierz opcję „Przypomnij hasło”. Na podany adres email zostanie wysłany jednorazowy link pozwalający zresetować hasło.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Aby zmienić adres dostawy, należy dopisać odpowiednią informację podczas składania zamówienia w sekcji „Uwagi do zamówienia” np. Dostawa na adres: (Tu podaj właściwy adres).

Czy mogę wycować zamówienie?

Każde zamówienie jest niezwłocznie przekazywane do realizacji. W związku z tym skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefoniczny. A my wycofamy zamównie z realizacji.

Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzony towar?

Należy niezwłocznie złożyć reklamację za pomocą platformy zakupowej. Aby ją złożyć należy otworzyć profil klienta, następnie wejść na odpowiednie zamówienie i wybrać opcję "złóż reklamację". Następnie wypełnij formularz reklamacyjny.

Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?

Wysyłkę towaru świadczymy tylko na terenie Polski. Jest możliwy również odbiór własny w siedzibie firmy 41-208 Sosnowiec, Inwestycyjna 10. Odbiór jest możliwy w godzinach 8:00 - 16:00.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub dedykowanym Opiekunem.

Czy mogę wymienić towar na inny?

Tak, w tym celu skontaktuj się z nami lub dedykowanym Opiekunem celem ustalenia kolejnych kroków postępowania.

Co jeśli nie ma produktu który potrzebuję?

Jedną z możliwości jest wybranie zaminnika produktu który jest potrzebny. Inną możliwością jest "zaobserwowanie" pożądanego towaru i oczekiwanie na dostawę.
W tym celu wybierz opcję "Powiadom o dostępności" która znajduję się w widoku karty produktowej.

 

Jak utworzyć różne miejsca odbioru/dostawy?

Miejscem dostawy automatycznie jest adres na który zarejestrowana jest firma. Aby zmienić miejsce dostawy lub zmienić na odbiór osobisty w tym celu skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy a obsługa sklepu zmieni dane dostawy.

Do czego służą Listy Zakupowe?

Listy Zakupowe pomagają w zoptymalizowaniu czasu potrzebnego na cykliczne składanie zamównień o podobnej zawartości.

Gdzie sprawdzę swoje zamówienia? 

Swoje zamówienia można sprawdzić w zakładce "Zamówienia"

Znajduję się ona na górze strony

lub bezpośrednio w profilu klienta

Do czego służy generator cennika?

Generator zwraca zestawienie produktów z twoimi cenami dla podanej grupy towarowej.

Czym różni się się Koszyk od Listy Zakupowej?

Lista zakupowa przechowuje produkty, które często są wybierane w celu zoptymalizowania procesu zakupów. Natomiast Koszyk przechowuje produkty, które docelowo chcesz zakupić.

Czy mogę dokonać zakupu z pozycji Koszyka bez tworzenia Listy Zakupowej?

Tworzenie Listy Zakupowej nie jest obowiązkowe, dlatego można dokonać zakupu bez jej tworzenia dodając produkty bezpośrenio do Koszyka.

Czym jest Etykieta w moim profilu?

Etykiety wykorzystywane są przy raportach oraz limitach. Można je przyporządkować do każdego zamówienia.