Jak się zarejestrować?

Aby dokonać zakupów na naszej platformie, musisz przejść przez proces rejestracyjny i zostać naszym klientem.

Aby się zarejestrować, wybierz opcję "Zarejestruj się", uzupełnij potrzebne dane i potwierdź rejestrację. Gdy Twoja prośba zostanie zaakceptowana, otrzymasz odpowiednią wiadomość na podany wcześniej adres email. Poniżej znajdziesz link do pliku z procesem rejestracji oraz obsługą panelu klienta.
Jak się zarejestrować?

Czy muszę się zarejestrować, aby dokonywać zakupów na platformie?

Tak, aby dokonać zakupów należy przejść przez proces rejestracyjny i zostać naszym klientem.

Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

Jeśli zapomniałeś hasła, wybierz opcję „Zapomniałem hasła” w panelu logowania. Wpisz adres email, który podałeś podczas rejestracji, a następnie wybierz opcję „Przypomnij hasło”. Na podany adres email zostanie wysłany jednorazowy link pozwalający zresetować hasło. Jeżeli nadal masz kłopot z zalogowaniem skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Tak, aby zmienić adres dostawy, dopisz odpowiednią informację podczas składania zamówienia w sekcji „Uwagi do zamówienia”, np. "Dostawa na adres: [podaj właściwy adres]".

Czy mogę wycować zamówienie?

Każde zamówienie jest niezwłocznie przekazywane do realizacji. Aby je wycofać, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie. My zajmiemy się resztą.

Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony towar?

Niezwłocznie złóż reklamację za pomocą naszej platformy zakupowej. Otwórz swój profil klienta, wejdź na odpowiednie zamówienie i wybierz opcję "złóż reklamację". Następnie wypełnij formularz reklamacyjny.

Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?

Obecnie wysyłamy towary tylko na terenie Polski. Możliwy jest również odbiór osobisty w naszej siedzibie w Sosnowcu przy ulicy Inwestycyjnej 10, w godzinach 8:00 - 16:00.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub dedykowanym Opiekunem

Czy mogę wymienić towar na inny?

Tak, w celu wymiany skontaktuj się z nami lub dedykowanym Opiekunem, aby ustalić kolejne kroki.

Co jeśli nie ma produktu który potrzebuję?

Możesz wybrać zamiennik lub "zaobserwować" pożądany towar i oczekiwać na dostawę. Wybierz opcję "Powiadom o dostępności" na karcie produktowej.

 

Możesz również skorzystać z pomocy Twojego opiekuna handlowego lub skontaktować się z biurem obsługi klienta, który doradzi w doborze produktu zamiennego.

Jak utworzyć różne miejsca odbioru/dostawy?

Domyślnym miejscem dostawy jest adres, na który zarejestrowana jest firma. Aby zmienić miejsce dostawy lub wybrać odbiór osobisty, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, a my zmienimy dane dostawy.

Do czego służą Listy Zakupowe?

Listy Zakupowe pomagają zoptymalizować czas potrzebny na cykliczne składanie zamówień o podobnej zawartości.

Gdzie sprawdzę swoje zamówienia? 

Swoje zamówienia możesz sprawdzić w zakładce "Zamówienia" na górze strony lub bezpośrednio w profilu klienta.

Znajduję się ona na górze strony

lub bezpośrednio w profilu klienta

Do czego służy generator cennika?

Generator zwraca zestawienie produktów z Twoimi cenami dla podanej grupy towarowej.

Czym różni się się Koszyk od Listy Zakupowej?

Lista zakupowa przechowuje produkty często wybierane, aby zoptymalizować proces zakupów. Koszyk przechowuje produkty, które chcesz docelowo zakupić.

Czy mogę dokonać zakupu z pozycji Koszyka bez tworzenia Listy Zakupowej?

Tak, możesz dokonać zakupu bez tworzenia Listy Zakupowej, dodając produkty bezpośrednio do Koszyka.

Czym jest Etykieta w moim profilu?

Etykiety są wykorzystywane przy raportach oraz limitach. Można je przyporządkować do każdego zamówienia.

W razie dalszych pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta! Chętnie pomożemy!